سه هزار میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر اختصاص یافت
نوشته شده توسط : chudae

'ظاهر رستمی' روز پنجشنبه در حاشیه راه اندازی دو طرح پایگاه امداد و نجات جاده ای و ساختمان اداری امدادی شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای شبكه‌ امداد و نجات، تامین امكانات، تجهیزات، پایگاهها و انبارهای اضطراری، خودروهای امداد و نجات، پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث، سوانح و بحران برای جمعیت هلال احمر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در سال 90 مجلس شورای اسلامی دو هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در بخش ستاد بحران به جمعیت هلال احمر كشور اختصاص داد كه استان ایلام هم توانست بودجه خوبی از آن را كسب كند.

دبیركل جمعیت هلال احمر در ادامه گفت: كارهای خوبی در ایلام انجام شده بگونه ای كه اكنون پایگاههای امدادی در تمام شهرستانهای این استان دایر شده است.

رستمی ادامه داد: ایلام در زمینه امداد پیشرفت خوبی كرده اما با توجه به اینكه این استان در مسیر تردد زائران عتبات عالیات و كامیونهای حامل بار به عراق قرار دارد، نیاز به اعتبارهای بیشتر برای خدمات دهی مناسب به مسافران ورودی و اتباع سایر كشورها دارد.

فرماندار مهران نیز با بیان اینكه روزانه شش هزار زایر عتبات عالیات و مسافر از مرز مهران به عراق رفت و آمد می كنند گفت: پایانه مهران مرز بین المللی و از موقعیتی ویژه در كشور برخوردار است.

'ولی الله حیاتی' افزود: كارهایی كه جمعیت هلال احمر در این مرز انجام داده در نوع خود كم نظیر است و به سبب موقعیت خاص منطقه نیاز به تجهیز بیشتر امكانات امدادی دارد.ك/3

7170/565





:: برچسب‌ها: سرگرمی , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: